fuckedupspiderman.blogg.se

'bortskämd snorunge'

Kategori: Allmänt

Inget blogg-inlägg på ett tag, jag vet jag vet. Har tyvärr inte haft något att skriva om. Men nu har jag det, jag är sjuk trött på att önska mig grejer i födelsedags present, och sen aldrig få det. Jag har önskat mig 2 skivor i 2-3 år nu och har fortfarande inte fått dom. Jag vet att jag låter fett bortskämd och otacksam när jag säger allt dehär, man jag skiter i. 
 
Mina föräldrar går alltid och säger att jag förkänar en iphone (har just nu en xperia z1 compact). Jag trodde verkligen att jag skulle få en iphone i födelsedags present. Så på morgonen gick jag upp och var taggad för att öpnna morgon presenten. Vad fick jag? Ett par hörlurar som är förstora för mina öron, yay liksom. Jag åket till skolan och går på lektioner och bla bla. Jag kommer hem, väntar på mamma och pappa. Mamma kommer hem och säger "Jag och pappa har en till present men vi ville vara där jag du får den". Och vad är det första som kommer upp i mitt huvud? En iphone. Det var inte en iphone, men jag är fortfarande glad för det jag fick. Jag fick pengar, så jag börjar kolla upp hur mycket en iphone och en ipod kostar. Och jag har forfarande inte råd med någon av dom. Jag får mitt barnbidrag varje månad, så jag kan spara ihop till en iphone ganska snabbt, men jag slösar pengar för lätt. Asså jag låter så otacksam när jag skriver dethär men men, orkar inte bry mig. Man kan alltid hoppas att jag kommer att få mer pengar när släkten kommer och firar, eller på jul.

Men iallafall, vi kan säga såhär. Jag fick ingenting som stod på min önskelisa iår igen. 
Btw, jag hatar att skriva önskelistor, det känns så otrevigt. Oftast gör jag det endast för att mina föräldrar ber mig att göra det. Men av dom grejerna jag skrev så fick jag inget. Hoppas ingen lackar på mig för att jag skriver som om jag är en bortskämd snorunge, i'm not a bortskämd snorunge
Kommentera inlägget här: