fuckedupspiderman.blogg.se

Frustrations ord

Kategori: Allmänt

Jag är en person som använder väldigt mycket frustrations ord. Jag har dom senaste två dagarna användt ordet 'biscuit' och jag kommer inte att förklara, utan det är ett inside joke mellan mig och en nära kompis. Men som alla tonåringar använder jag också ord som fan, fitta och kuk. Men jag är en speciell jävel, jag säger snippa istället för fitta oftast, jag använder snopp istället för kuk. Och jag har ingen aning varför. Pratar jag om sex och sånt så säger jag kuk och fitta. Så jag vet faktist inte varför eller vart det kommer ifrån.
Personligen så säger jag jävla och ett random ord, till exempel jävla kaffebryggare, och det är också en sån jävla random sak egentligen. Asså tänk dig en situation där du är på en resturang och du tappar en tallrik och skriker "Jävla kaffebryggare", man ba what?! Det är så jävla weird.
Kommentera inlägget här: