fuckedupspiderman.blogg.se

överdrivna föräldrar

Kategori: Allmänt

Jag hatar överdrivna föräldrar.
Mina föräldrar har vissa kategorier de är lite överdrivna i. T.ex killar. 
Kära mamma och pappa, jag är inte ute efter att ligga med alla killar jag känner. Bara för att jag ska sova hos en kille betyder det inte att jag kommer komma hem utan min oskuld eller att jag kommer att komma hem med flertal sugmärken. Ni litar på mig med tjejer och en massa andra grejer, varför litar ni inte på mig med killar? 
Jag kan ligga med en tjej om jag känner för d, jag kan få sugmärken av tjejer. Jag har kommit hem några gånger med sugmärken av mina närmsta kompisar. 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Måsta ba på peka att jag säger kille till såkallade kukbärare, jag vet att det inte är respektfullt mot transexuella och folk som har bytt kön, jag har verkligen inget emot det, min bästis är själv genderfluid. Men jag kommer att använda kille och tjej för att idioter som hatar transexuella m.m inte ska lacka. Och jag hoppas att ni som är trans m.m inte kommer lacka för att ni brukar vara mer respektfulla.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
I somras var det planerat att jag skulle sova över hos mitt ex (vi är "bra" kompiar nu) och så fort jag sa det till mamma så frös hon och började ignorera mig. Men sen 5 minuter senare säger jag att jag ska sova hos en annan person (min bästis) och då så säger hon ba okej det blir bra. Man ba okeeejjj. 
Så snälla alla föräldrar, kan ni inte bara låta era döttrar sova hos en kille så att de känner sig lite fria. Jag som en 14 årig tjej kan säga att jag kommer bli gladare om ni låter mig sova hos killar. Och om ni skulle låta mig sova hos killar så behöver ni inte sätta ett kyskhetsbälte på mig för att jag är ungefär 99% säker på att han jag sover hos inte kommer att penetrera mig utan att vi kommer att kolla på någon skit dåligt gjord skräckfilm, äta chips och kasta grejer på varandra. För att det är sånt man gör på en sleepover. 
 
En annan grej jag kan ta upp som relativt håller till ämnet om överdrivna föräldrar. 
Min brorsa brukar ofta säga till mina föräldrar vid matbordet att han har sätt mig ute och supa och droga kvällen innan. Jag dricker inte, jag drogar inte. Han säger det bara för att jävlas. Jag spenderar de flesta av mina helger i min bästis rum och/eller vardagsrum med mat i käften och skräckfilm på tv:n. Och det vet mina föräldrar. Men ändå när min brorsa säger att att jag har vart ute och supit eller drogat så tror de på det. Nu har de börjat fatta att ha skämtar för att jävlas med mig. Men i början trodde de ju på det. Speciellt under de 2 veckorna som jag gick ut på fredagar och lördagar för att vara med folk i klassen. Så kära mamma och pappa, jag dricker inte, jag drogar inte, jag röker inte (eller det kan hända att jag röker elcigg ibland, men inte cigg). Lita på mig och låt mig leva mitt liv som en orökande, odrickande, odrogane tonåring. 
Kommentera inlägget här: